کریم پور نیکوکار آمبولانس حمل اموات اهدا کرد

به گزارش پسین اوز وراث مرحوم حاج محمدامین کریم پور و حاجیه شهربانو رحمتی یک دستگاه خودرو آمبولانس برای حمل اموات به انجمن خیریه اوز اهدا کردند.

 

عارف مولوی نماینده خیرین در این باره گفت: حاج خالد خضری مدت ها پیگیر تهیه یک دستگاه خودرو حمل اموات بود که با هم اندیشی با شهردار، شیخ اسماعیل فقیهی و محمدرفیع نامی بالاخره این خودرو توسط غلامرضا کریم پور به پاس احترام به والدینش حاج محمدامین کریم پور و حاجیه شهربانو رحمتی خریداری و در اختیار انجمن خیریه قرار داد.

در آئین رونمائی از این خودرو در محوطه رستوران قلعه، شهردار اوز گفت: من از حضور بزرگان و معتمدان به ویژه فرماندار در این مکان تشکر می کنم. مسعود کراماتی افزود: به پاس خدمات حاج خالد خضری امروز از وی تقدیر می شود و از زحمات عارف مولوی، اسماعیل فقیهی و محمدرفیع نامی که در خرید این خودرو همکاری کرده اند تشکر می شود. غلامرضا کریم پور اظهار داشت: این آمبولانس و تجهیزات آن حدود ۱۷۰ میلیون تومان هزینه داشته است و برای خیریه پدر و مادرم اهداء کرده ام. وی از عارف مولوی، شهردار، فرماندار و سایرین تشکر نمود.

فرماندار نیز طی سخنان کوتاهی از خیرین سپاسگزاری کرد و گفت: خوشحالم که در ابتدای خدمتم در شهرستان اوز با کار خیر و نیکوکاری مواجه می شوم. علی اصغر علی پور خیرین را ستاره های درخشان آسمان آبی اوز نام نهاد و گفت: سعی می کنیم در همایشی از خیرین قدردانی شود.

در پایان کلید خودرو توسط غلامرضا کریم پور به مسعود کراماتی شهردار و رئیس انجمن خیریه اوز اهدا شد و لوح تقدیری نیز به پاس زحمات حاج خالد خضری به وی اهدا گردید و از حضار با نهار در رستوران قلعه پذیرائی شد.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد