اهدای ژنراتور ۳۰۰ کیلو واتی به بیمارستان امیدوار

به گزارش پسین اوز و به نقل از عضو هیات امنای بیمارستان امیدوار یک دستگاه ژنراتور برق ۳۰۰ کیلوواتی به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان از سوی یک نیکوکار اهل اوز به بیمارستان امیدوار اهداء شد.

یونس امیدوار با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر برای مصارف برق اضطراری، این بیمارستان دارای یک ژنراتور مولد برق ۱۳۰ کیلوواتی است که اولاً اتوماتیک نیست و ثانیاً توانائی کشش بار الکتریکی بیمارستان را ندارد. بنابراین در مواقع اضطراری این واحد درمانی با مشکل روبرو بوده است که با کوشش هیات امنا و پیگیری اینجانب یک دستگاه ژنراتور تولید برق ۳۰۰ کیلوواتی استاندارد و اتوماتیک توسط یک فرد خیر و نیکوکار که مایل به افشای نامش نیست به ارزش ۲ میلیارد ریال به بیمارستان اهدا شد و مشکل برق اضطراری بیمارستان امیدوار به طور کلی برطرف گردید.

وی از فعالیت خیرین و هیات امنا و رئیس بیمارستان و کارکنان و همچنین از نیکوکار بزرگوار اهدا کننده این ژنراتور سپاسگزاری کرد.

 

 


2 دیدگاه

  1. دکتر ناصر یادگارفرد-مشاور کیفیت-محقق و مدرس دانشگاه

    درود بر نیکوکاران محترم ، که بدون حمایت های آنها هیچگاه رونق صورت نگرفته است.
    و چه شیرین تر می شود زندگی وقتی می بینی دستی ابنچنین سخاوتمند ، اندیشه ای اینچنین بزرگ و دلی اینچنین مهربان برای خشنود کردن جمعیتی ،عاشقانه و به دور از هیاهو و جار وجنجال دست بکار می شود و مردم را مورد لطف و حمایت مادی، جانی و روحی خود قرار می دهد و روحیه و انرژی تازه ای را به کالبد حیات می بخشد.هزاران بار درود و امیدوارم در ادامه این حرکت های زیبا،نسبت به رفع تجهیزات اساسی پزشکی مورد نیاز بیمارستان و تلاش برای ساخت مهمانسرای استاندارد و زیبا در شان اوز برای حمایت وتقویت کادر تخصصی قوی و سکونت متخصصین بیمارستان در اوز نیز توجهات ویژه مبذول گردد.

  2. انشااله خداوند به این نیکو کار خانم یا آقای محترم صد چندان به اموالش در این دنیا برکت دهد و امیدوارم همیشه سالم و تندرست و عمرش طولانی وبا عزت باد که با این اقدام خیرخواهانه اش میتواند عمر افرادی در اطاق عمل و در زمان قطع برق را نجات دهد و بیمارانی که در بیمارستان بستری هستند و یا سایر بیماران سرپائی را از خدمات بهتر بیمارستان برخوردار شوند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد