جایزه امین بحرانی برای بچه های سرپل ذهاب

به گزارش  پسین اوز، و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز امین بحرانی عکاس هنرمند شهر اوز توانست مدال طلای جشنواره جهانی عکس مسکو در سال ۲۰۱۸ را از آن خود سازد.

 امین بحرانی در گفت و گو با پسین اوز گفت: ما در اسفند ۹۶ برای دیدار زلزله زدگان به استان کرمانشاه رفته بودیم و پس از بازگشت از این سفر غم انگیز در روستائی به نام تازناب شهرستان نهاوند عده ای از بچه ها را مشغول بازی فوتبال دیدیم پیاده شده و با بچه ها گرم گرفته و با آنان همبازی شدیم.

وی افزود: روستای تازناب در ۱۷ کیلومتری شهرستان نهاوند واقع است که دارای طبیعت بکر و زیبایی با چشمه ساران و درختان فراوان است که محل رویش انواع قارچ است. و حتی در چند سال گذشته قارچی کشف شد که دارای ۱۲ کیلوگرم وزن بود.

وی اضافه کرد در آنجا عکس دسته جمعی و عکس یک شوت توپ را انداخته و چون بسیار طبیعی جلوه کرد آن را به جشنواره عکس مسکو فرستادم و خوشبختانه به مقام اول رسیدم. بحرانی اضافه کرد من جایزه این موفقیت را هر چه باشد به بچه های غم زده سرپل ذهاب تقدیم می کنم. بحرانی در پایان ضمن تشکر از انجمن عکاسی اوز، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مردم خوب اوز گفت: نام این عکس فوتبال در کوهستان بوده و در بخش ورزشی جشنواره جهانی مسکو به مقام اول رسیده است. پسین اوز این موفقیت را به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن عکاسی و امین بحرانی تبریک می گوید.

 

 


1 دیدگاه

  1. دکتر ناصر یادگارفرد-مشاور کیفیت-محقق و مدرس دانشگاه

    با درود فراوان
    تلاش های جناب بحرانی عزیز در حوزه تخصصی فیلم و عکاسی و استفاده از آن در جهت شناسایی و ضعیت مردم سرپل ذهاب و کمک به آنها و نیز معرفی سوژه های تاثیر گذار شما به جهانیان و دریافت مقام اول در جشنواره مسکو،باعث افتخار همه ما همشهریان شماست.مانا و سربلند بمانید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد