کوی و برزن مزین به پیام های بهداشتی

گروه مجازی دوستداران بهداشت محیط اوز در ادامه سلسله اقدامات ارزشمند در نهادینه کردن فرهنگ بهداشت در جامعه در یک ابتکار جالب تعدادی از محلات و کوچه های شهر را مزین به تابلو پیام بهداشتی کرده اند. پاکیزگی نشانه ایمان است و طبیعت بدون زباله زیباست از مهمترین پیام های بهداشتی است که بیشتر در معابر عمومی نصب و نمایان است.

فریدون نامی در گفتگو با پسین اوز اظهار داشت: پیام های بهداشتی که به تائید گروه رسیده است می تواند تاثیر مثبت و خوبی بر افراد به ویژه دانش آموزان و جوانان بگذارد. وی ضمن سپاسگزاری از همراهان و اعضای گروه مجازی دوستداران بهداشت محیط گفت: سعی شده است در ماه مبارک رمضان در مساجد برای نمازگزاران نیز صحبت هایی بهداشتی انجام شود که خوشبختانه نتیجه آن مثبت بوده است.

نامی در پایان گفت: کیسه های پارچه ای به جای کیسه های پلاستیک و برگزاری مسابقه کتابخوانی در ماه مبارک رمضان  نیز از دیگر برنامه های بهداشتی این گروه است.


2 دیدگاه

  1. دکتر ناصر یادگارفرد-مشاور کیفیت-محقق و مدرس دانشگاه

    با درود فراوان و تشکر از همه آنهایی که در جهت ترویج پاکی و رعایت بهداشت و بالا بردن سطح فرهنگ مردم تلاش می نمایند،حرکت بسیار خوبی در حال انجام است و مستمر بودن آن می تواند باعث بهبود و زیباتر شدن محیط زیست شهرمان شود. و اما پیشنهاد بنده این است که در صورت امکان به جای
    استفاده از کاغذ و مقوا و … و چسباندن آن به دیوار که به مرور در اثر باد و باران و …. و پاره شدن وریختن رو ی زمین موجب کثیفی دیوارها و شهر خواهد شد ، شعارهاروی بنرهایی نوشته و در محل های مناسب نصب شود، به نظرم این روش مناسب تر و زیباتر است.
    با احترام و تشکر

  2. از افراد و خوانندگان محترم تقاضا میشود نظر خودرا بدون القاب و مختصر تر ثبت نمایند که خوشایند تر و سالمتر و بدون شائبه خواهد بود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد