اولین کتابخانه ویژه کودک و نوجوان جنوب استان فارس در اوز

به گزارش پسین اوز، در سومین روز از هفته دولت اولین کتابخانه ویژه کودک و نوجوان جنوب استان فارس در شهر اوز به بهره برداری رسید.

در آئین بهره برداری دکتر منوچهری مدیرکل کتابخانه های فارس اظهار داشت: که کتابخانه کودک و نوجوان ام الخیر سومین کتابخانه نهادی خیرساز است که در شهر اوز مورد بهره برداری قرار می گیرد.

احمد خضری به نمایندگی از خیر این کتابخانه گفت: کتابخانه ام الخیر در زمینی به مساحت ۳۵۵ و زیربنای ۱۵۰ متر مربع در یک طبقه مجهز به ۴ تالار و ملحقات وابسته و تجهیزات کامل با هزینه ای افزون بر پنج میلیارد ریال ساخته شده است. وی گفت: تمام هزینه مربوط از سوی پروین دادستان تامین و پرداخت شده است.

در آئین بهره برداری از این کتابخانه سیداحمد احمدی زاده معاون سیاسی استاندار فارس، حقانی مدیرکل حراست استانداری، جلیل حسنی معاون استاندار  و فرماندار ویژه لارستان، محمد معتمدیان رئیس اداره کتابخانه های لارستان، دکتر روح اله منوچهری مدیرکل، وحید محیط رئیس اداره امور همکاری ها، میثم جوان بخت رئیس اداره امور کتابخانه ها و کتابخوانی،حمید زارعی مسئول امور عمرانی، سارا وحدتی کارشناس امور حقوقی و فاطمه حکیمی کیا مسئول روابط عمومی اداره کل کتابخانه های فارس، اعضای شورای شهر، آتش فراز بخشدار، عبدالرحیم مقیمی رئیس شورای شهرستان، کرامتی شهردار، اصحاب رسانه، خضری رئیس دانشگاه آزاد و کتابداران کتابخانه های اوز حضور داشتند.

دیانا شفائی دانش آموز مجتمع آفرینش باخواندن شعر محلی ورود مسئولان را خیرمقدم گفت و اظهار داشت: که امروز ما بچه ها خوشحالیم که کتابخانه ویژه کودکان در شهرمان ساخته شده و افتتاح می شود که مورد تشویق معاون سیاسی استانداری و فرماندار و سایر مسئولان و حضار قرار گرفت.

گفتنی است که عاطفه بهزادی به سمت کتابدار این کتابخانه منصوب شده است و کتابخانه همه روزه پذیرای کودکان و نوجوانان است. گفتنی است در استان فارس چهارکتابخانه ویژه کودکان و نوجوانان وجود دارد که سه باب آن در شیراز واقع شده است. 


1 دیدگاه

  1. اخرین خبر از ارتقای تقسیمات کشوری دزر فارس

    حضور معاون سیاسی استاندلری فارس جناب احمد زاده را در بخش کهن ودر شرف ارتقای اوز را به فال نیک میگیریم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد