بازارچه محلی سه شنبه بازار اوز  افتتاح شد

بازارچه محلی هفتگی، مشاغل خانگی، مشاغل خرد، صنایع دستی و تنظیم بازار شهرستان اوز  با هدف زمینه سازی و حمایت از کارآفرینی در ۱۶ غرفه، عصر روز سه شنبه ۲۴ خرداد ماه ۱۴۰۱ در بوستان نوروز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش پسین اوز،  بازارچه محلی هفتگی با حضور فرماندار، مسئولین  و کارآفرینان محلی در پارک نوروز افتتاح شد.

بازارچه محلی هفتگی  با حمایت  اداره صنعت معدن و تجارت، امور زنان و خانواده فرمانداری، شهرداری، شورای شهر راه اندازی شده است که شامل: بازارچه مشاغل خانگی،  صنایع دستی، مواد غذایی و…  می باشد.

محمد محمدی فرماندار ضمن تشکر از کسانی که در برپایی نمایشگاه مشارکت داشتند گفت: این بازارچه می تواند کمک شایانی به مشاغل خانگی و دیگر مشاغل داشته باشد که امیدوارم استقبال خوبی صورت گیرد و همچنین مسئولین این امر باید برای تداوم داشتن این بازارچه، جلساتی در جهت آسیب شناسی با غرفه داران داشته باشند تا هم نیاز غرفه داران و هم نیاز مردم برطرف شود.  

ابراهیم ماهوری رئیس اداره صمت گفت: این بازارچه با هدف زمینه سازی و حمایت از کارآفرینی، جهت افزایش اثربخشی و کارایی آموزش ‌های مهارتی برای شهروندان، رشد و توسعه اشتغال به‌ ویژه در حوزه مشاغل خانگی به‌ منظور رونق اقتصادی خانوار بسیار حائز اهمیت است. بازارچه محلی محیطی مناسب برای فعالیت کارآفرینان است تا بتوان از این طریق به رونق اقتصادی کمک کرد. وی افزود: جا دارد از اداره زندان، بهزیستی، کمیته امداد، موزه مردم شناسی و بخش بیرم لارستان که در برپایی این نمایشگاه همکاری داشته اند تشکر کنیم.

بازارچه روزهای سه شنبه هر هفته برای مشارکت شهروندان برپا شده و پذیرای بازدیدکنندگان است و شهروندان برای بازدید از بازارچه می توانند به بوستان نوروز از ساعت ۱۶ الی ۲۲ مراجعه کنند.


2 دیدگاه

  1. لطفا به مسولان بگوئید محل بازارچه دور است وباید تاکسی بگیریم اگه توشهر باشه استقبال بیشتره

  2. بازار روز خوب است ولی در شهر تشکیل شود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد