برگزاری دومین شورای اداری با تاکید بر حفاظت فیزیکی ایمنی ادارات

دومین نشست شورای اداری شهرستان اوز در سال جدید در تالار دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز در ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه ۲۴خرداد سال جاری با حضور تمامی مسئولان اداری شهرستان برگزار شد.

فرماندار شهرستان اظهار داشت: شورای اداری خردادماه با دستور کار حفاظت فیزیکی ایمنی ادارات برگزار می شود که رزمایش آن در روزهای چهارشنبه ۲۵ و ۲۶ خرداد در این شهرستان برگزار می گردد.

محمد محمدی با اشاره به مقام والای شهدا گفت: در شورای اداری وصیت نامه شهدای محل قرائت می شود تا فضا معنوی شود. وی دستور گام دوم انقلاب را به عنوان چراغ راه دانست و افزود: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری معنویت و اخلاق جهت دهنده حرکت ها و فعالیت های اجتماعی است.

فرماندار برقراری و ترویج نماز جماعت در ادارات را تاکید کرد و گفت: مسئول هر اداره ای هفته ای یک بار میزبان سایر مسئولان برای نماز باشد و در مرحله نخست فرمانداری میزبان نمازگزاران است. در ادامه محمدی بر توجه به عفاف و حجاب تاکید کرد و گفت: در این رابطه ابتدا باید از ادارات شروع شود و مسئولان باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

بالاترین مقام اجرایی و سیاسی شهرستان ضمن حمایت از طرح اقتصادی دولت گفت: از مردم و کسبه اوز و دستگاه های اجرایی که در این رابطه همکاری کامل داشته اند سپاسگزارم.

فرماندار خواستار گزارش کتبی ماهانه عملکرد مدیران شد و اظهار داشت: ۱۲ تیرماه هر سال یادواره شهدای شهرستان برگزار می گردد. وی با قاطعیت اعلام کرد بحث سرقت از ادارات جای هیچگونه دفاعی ندارد و بر حفاظت و حراست از ادارات توسط مدیران هر دستگاه تاکید کرد.

فرماندار در پایان اظهار داشت: اگر فردی که کارش باید در اداره ای حل شود ولی به فرمانداری مراجعه کرد آن مدیر بازخواست می شود. وی همچنین ضمن تقدیر از حمایت حسین زاده نماینده مردم در مجلس از انتصاب ابراهیم احمدی تشکر و به او تبریک گفت.

سینا آقایاری معاون فرمانداری در ابتدای جلسه مروری بر مصوبات گذشته کرد و گفت: هدف از تشکیل شورای اداری هماهنگی بین دستگاههای اجرایی و بررسی مشکلات شهرستان است.

وی تکریم ارباب رجوع را در راس برنامه های فرمانداری ذکر کرد و گفت: باید مکاتبات از طریق سیستم سیماد انجام شود.

آقایاری انتصاب ابراهیم احمدی به عنوان رئیس دفتر نماینده تبریک گفت.

فضل اله سلمان پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان اوز به تشریح چگونگی حفاظت فیزیکی ادارات پرداخت و گفت: مسئول حفاظت اداره شخص رئیس اداره است. وی موارد دهگانه ایمنی را توضیح داد.

ابراهیم احمدی رئیس دفتر نماینده در شهرستان ابتدا وظیفه نماینده را در حوزه قانون گذاری و نظارت و رسیدگی به حوزه انتخابیه را توضیح داد و گفت: پس از انتقال مسئول قبلی به لار خلاء حضور نماینده در شهرستان احساس شد بنابراین حاضر به قبول مسئولیت برای خدمتگزاری شدم. احمدی از مسئولان و حضار درخواست کرد مطالبات خویش را اولویت بندی و ساماندهی کرده و به انضمام اسناد و مدارک برای پیگیری به اینجانب تحویل دهید تا اقدامات لازم به عمل آید. احمدی در پایان گفت: از نماینده قول گرفته ام که هر سه ماه یک بار به شهرستان آمده و در جلسات مردمی و مسئولان شرکت کند.

انسیه گلابی بخشدار مرکزی گفت: تکریم ارباب رجوع در راس برنامه بخشداری است و بیشتر مشکلات مردم به بوروکراسی و کاغذ بازی مربوط می شود. وی افزود: چنانچه مسئول ارشد استانی به منطقه وارد شد و تعهدی را داد وظیفه مسئولان پیگیری آن تعهدات است.

در پایان راهپیما مسئول سیاسی و انتظامی فرمانداری نکات ایمنی ادارات را تشریح کرد و گفت: سعی شود ادارات از نظر فیزیکی ایمن باشد.

نشست در ساعت ۱۰ بامداد با صلوات پایان یافت.    


5 دیدگاه

  1. مسولان فرمانداری. شهرستان. اوز

    اگر شورای اداری شهرستان وظیفه اش بررسی مشکلات شهرستان. است چرا به نظرات ومطالبات مردم که بخش زیادی از آنها در رسانه های اوز. بازتاب. دارد دراین جلسات. اشاره ای نمیشود. برای مثال کمبود ادارات ثبت. وپلیس ۱۰+. در اوز به یک مشکل. تبدیل. شده است. که باید هرچه. زودتر. از طریق مقامات. استانی. پیگیری جدی شود. اما در جلسه به آن. اشاره ای هم. نمی شود

  2. تعداد افراد شورای ادارای شهرستان اوز از شهرستان شیراز هم بیشتره . علت حضور برخی از افراد را نمیفهمم.

  3. شورای اداری اول در دانشکده بهداشت دومی در دانشگاه آزاد سومی حتما در پیام نور وچهارمین هم در علوم دینی است پنجمی هم در فیشور وششمی در کوره تشکیل بدید

  4. پاسخ به آقای. میثم

    مشکل تنها تعداد افراد شورای. اداری نیست مشکل مطرح نکردم مشکلات وکمبودهای شهرستان است باید دراین جلسات که خیلی هم دیر به دیر تشکیل می شود به درخواست‌ها ومطالبات مردم مطرح و رسیدگی. شود. این جلسات صرفا یک جلسه است وخروجی ملموس ومهمی برای مردم ندارد

  5. آقای خضری شما وامثال شما حتی شهامت انعکاس نظرات ودیدگاه مخاطبینتان هم ندارید چه رسد به این که بخواسته باشید زبان مردم باشید ومشکلات مردم رابه اطلاع مسوولین برسانید واقعا متاسفم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد