*در مراسم باشکوهی از هلیاصادقی بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی دختران ایران تجلیل شد

*در مراسم باشکوهی از هلیاصادقی بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی دختران ایران تجلیل شد

 
هلیا صادقی بازیکن تیم فوتسال نصراوزکه اخیرا از سوی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران به اردوی آمادگی تیم فوتبال چمنی نوجوانان ایران دعوت شده است در سالن میراحمدی اوز مورد تجلیل قرارگرفت .
سید یوسف حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان اوز در آئین تجلیل از این بازیکن نوجوان منطقه حضورمردم ورزش دوست و مسئولین شهر،بخش و شهرستان و روستای گلار در مراسم تجلیل از هلیا صادقی تقدیر و تشکرنمود و گفت : این نوجوان شایسته با به نمایش گذاشتن توانمندی های خود توانست نظر مربیان را به خود جلب نمایدو به اردوی تیم ملی نوجوانان ایران راه یابد، وی موفقیت و انتخاب هلیا صادقی به اردوی تیم ملی ایران را برآیند سه عامل مهم : حضور خیرین در صحنه ورزش ، تلاش های دبیران ورزش ودر راس آن تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه و تعامل خوب آنها با اداره ورزش و جوانان اوز ، وهیات فوتبال بخش اوز ودر کنار آن تیم فوتبال نصر اوز و مربیان این تیم برشمرد و گفت قطعا وقتی کار بصورت گروهی انجام شود نتیجه دلخواه به دست خواهد آمد .وی در ادامه ابراز خرسندی کرد که امروزه ورزش توانسته است در دل خانواده ها جا داشته باشدو نمونه بارز آن را موفقیت چشم گیر بانوان در والیبال و فوتسال منطقه دانست ، وی در ادامه گفت بخش اوز دارای بیش از ۱۴۰۰ ورزشکار بیمه شده است که نزدیک به ۸۰۰ نفر آن را بانوان تشکیل می دهند که این خود نشان از توانمندی،رشد وتوسعه ورزش در میان بانوان جامعه است .


در ادامه این برنامه هلیا صادقی در میان ابراز احساسات بی امان حاضرین در سالن گفت : تشکر می کنم از همه کسانی که در این مراسم حضوردارند و مراتب سپاس و تشکر خود را از حمایت های بیدریغ خانواده ام بخصوص مادرم و مربیان خوبم در تیم نصر اوز خانم ها زینب نصر و صفاعلوی و مهرداد پیشداد رئیس هیت فوتبال اوز و همه کسانی که مشوفق من بودند تقدیم می دارم وی در پایان ابراز امیدواری نمود که بتواند نماینده شایسته ای در فوتبال ایران برای مردم منطقه باشد .


مهرداد پیشداد رئیس هیات فوتبال بخش اوز نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از حضور مردم و مسئولین بیوگرافی کوتاهی از فعالیت های ورزشی هلیا صادقی را قرائت کرد که مورد تشویق و تحسین حاضرین قرار گرفت.
وی در ادامه گفت هیت فوتبال به دنبال تقویت ریشه ای فوتبال و توجه جدی به فوتبال پایه در منطقه است و از فعالیت مدارس فوتبال منطقه و حمایت هیات فوتبال در برگزاری مسابقات نونهالان را نمونه های از توجه این هیات به فوتبال پایه دانست وی در پایان با اشاره به تشکیل تیم منتخب اوز و تمرینات منظم این تیم زیر نظر مصطفی کارگشاه خبر از حضور تیم فوتبال اوز در مسابقات لیگ دسته دوم استان فارس در سال آینده داد .
در پایان هم بازی های هلیا صادقی در تیم فوتبال نصر اوز و همکلاسی های وی از مدرسه پروین اعتصامی کوره در حرکتی زیبا و نمادین با اهدای شاخه های گل از موفقیت او تجلیل نمودند در این مراسم همچنین با اهدای لوح سپاس ویادبود از طرف اداره ورزش و جوانان ، اداره آموزش وپرورش اوز، هیات فوتبال لارستان ، شورا و دهیاری روستای گلار و هدایای نقدی شرکت هرمزبتون و اهالی روستای گلار از هلیا صادقی تجلیل شد.
شایان گفتن است شورا ، دهیاری ، معتمدین، خانواده این بازیکن و مردم روستای گلار در مراسم تجلیل از هلیا صادقی با حضور خود و اهدای جوائز سنگ تمام گذاشتند.
در این مراسم بخشدار ، شهردار، فریبا صالحی از شورای شهر اوز ، مسئولین اداره آموزش و پرورش منطقه اوز ، طیبی رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان و هیت همراه ، طارمی زاده رئیس و حمید پیسداد دبیرهیات فوتبال لارستان و هیت همراه ، میرزا اکبری استعداد یاب ورزش منطقه ، نمایندگان نشریه پسین و پیام اوز ، شورا ، دهیار و معتمدین و مردم روستای گلار و بانوان و جمع کثیری از مردم ورزش دوست اوز حضورداشتند .


1 دیدگاه

  1. جناب خضری عزیز ..انگار جنابعالی تمایلی ندارید که این دختر خانم اهل گلار معرفی بشه..مثل خبر قبلی تون..خانم صادقی گلاری هستند و عضو رسمی تیم نصر اوز هم نیستند. لطفا در خبرهاتون سلایق شخصی خود را دخیل نفرمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد