نمایشگاه فن آوری علوم، کارهای دستی و نقاشی در مجتمع آفرینش

به گزارش پسین اوز و در آستانه سال جدید شمسی نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و علوم، کارهای دستی، نقاشی و طراحی دانش آموزان همراه با عرضه مواد غذایی محلی در مجتمع فرهنگی و آموزشی آفرینش اوز (خیریه مرحوم حاج هادی خضری).

در عصر روز دوشنبه ۲۱ اسفند ۹۶ با حضور رئیس و کارشناس مسئول متوسطه اول آموزش و پرورش فارس، دانش آموزان، اولیاء آنان و گروهی از مردم برپا شد. محمدرضا رضایی به هنگام بازدید از نمایشگاه گفت: آموزش و پرورش بستر خوبی برای توسعه علوم و فنون نوین است که با شرکت دانش آموزان علاقمند ایجاد شده است این نمایشگاه ها دارای بار مثبت فراوان است. مثلا در مجتمع آفرینش با وجودی که مدت کمی از فعالیت آن می گذرد آموزشگاه خود را نشان داده است مدیر و معاونان و معلمان این مجتمع واقعا توانسته اند در زمینه علم و فن آوری کار کنند که من و اولیاء از آنان سپاسگزاریم.

رضایی درباره نمایشگاه گفت: در راستای توسعه کمی و کیفی درحوزه علوم. مناظره علمی، زیست، فناوری، هنر و بویژه طراحی و نقاشی و صنایع دستی شاهد کارهای خوبی هستیم. سپس مدیر مجتمع نیز گفت: در آستانه سال نو شمسی و پیشواز سال جدید موسیقی محلی در جنب نمایشگاه  برای حضار توسط عادل جعفرپور اجرا شد. و بانوان توانمند نیز پخت و تهیه غذاهای محلی را به نمایش گذاشتند که استقبال بسیار خوب بود.  پروین دادستان از مسئولان آموزش و پرورش، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، نشریات پسین و پیام اوز و اولیاء دانش آموزان و نیکوکاران، که در این نمایشگاه حضور فعال داشتند. سپاسگزاری کرد.

در نمایشگاه ۶ غرفه علوم و فن آوری متوسطه اول و دوره ابتدایی و ۱۰ غرفه صنایع دستی و ۵ غرفه هنر و طراحی دانش آموزان برپا بود و یک مناظره علمی بین دانش آموزان در رابطه انرژی آزاد و انرژی ذخیره شده نیز انجام شد.  


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد