مدیرکل استانداری در خانه مطبوعات، موزه و خانه فرهنگ اوز

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس ضمن بازدید از موزه مردم شناسی اوز و خانه مطبوعات با اصحاب رسانه و یاران موزه به گفتگو پرداخت.

به گزارش پسین اوز، سید حسین حقایقی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس به اتفاق سینا آقایاری معاون فرماندار و انسیه گلابی بخشدار مرکزی اوز با حضور در موزه مردم شناسی گفت: با شناختی که از شهرستان اوز داشتم امروز با بازدید از موزه و خانه مطبوعات شناخت من نسبت به این شهرستان افزایش یافت.

حقایقی اقدام مردم و یاران موزه در تاسیس موزه مردم شناسی و اقدام اصحاب رسانه در تاسیس خانه مطبوعات و رسانه را نشانه فرهنگ والای مردم دانست و گفت: حفظ هویت و روح فرهنگی یک جامعه در گرو و اهمیت دادن به آثار برجای مانده از گذشتگان است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری افزود: حفظ میراث فرهنگی پشتوانه حیات فرهنگی است و شما مردم اوز بویژه دست اندرکاران تاسیس میراث فرهنگی و خانه مطبوعات در این راه پشگام بوده اید و بر فرهنگی بودن شهرستان اوز در استان فارس مهر تایید زده اید.

حقایقی از خانه فرهنگ و دبیرخانه پایتخت کتاب نیز بازدید کرد. در موزه مردم شناسی و خانه مطبوعات احمد خضری رئیس خانه مطبوعات، فروغ هاشمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد، فاطمه رضایی عضو موزه مردم شناسی درباره آثار و اشیاء موزه و ساختمان خانه سوادگر توضیحات لازم را ارائه دادند. در خانه فرهنگ نیز ساسان پیرزاد دبیر انجمن نواندیشان و عضو پایتخت کتاب توضیحات لازم را داد.

در این دیدار عبدالعزیز خضری رئیس دانشگاه آزاد، ابراهیم احمدی عضو خانه مطبوعات، فاطمه اسدی رئیس بهزیستی، فوزیه زارع رئیس اداره کتابخانه ها، فریبا برازنده رئیس شورای شهر، سارا وحدانی عضو شورا، فاطمه کمال نژاد عضو خانه مطبوعات، عبدالرحمن صالح، عبدالرحیم نوروزی، حمیرا نامدار و مریم سمیعی خبرنگاران پیام دانش و اوز امروز و پسین اوز، مرتضی هاشمی و سنا ملاحت حضور داشتند.


5 دیدگاه

  1. اندر حکایت اداره میراث فرهنگی اوز

    اداره میراث فرهنگی. ووصنایع دستی و گردشگری اوز بیشتر یکسال است که نه سرپرست ونه هیچ فعالیتی دارد ومسولین هم دراین باره سکوت کرده اند انتظار است خانه مطبوعات و رسانه های اوز. دراین باره اطلاع رسانی نمایند

  2. لطفا دستاورد این دیدار را ذکر کنید صرف دیدار وتعریف از اوز کردن چه فایده؟

  3. حکایت. خانه مطبوعات. در اوز

    بالاخره خواهیم دید که خانه مطبوعات اوز چه نقشی برای اوز دارد آیا درکنار رسانه ها برای احقاق حقوق مردم است ویا اینکه اداره ای میشود برای گردانندگان آن که خود. را درمیان مسولین ودرکنار آنها باشند تا از قافله ریاست عقب نیفتند. خواهیم دید

  4. خانه مطبوعات یک تشکل صنفی؟؟

    هر تشکل ونهاد صنفی هم دارای اساسنامه و اهداف مشخصی است که باید درخدمت جامعه باشد وگرنه بود و نبود آن چه فایده ای دارد در مجموع هرنهاد ی چنانچه بخواهد از امکانات عمومی استفاده کند باید هم درخدمت شهر وجامعه باشد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد