چهارمین المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای  منطقه اوز در مدرسه غدیر چدرو پایان یافت

آخرین دوره چهارمین المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای صبح امروز با حضور رئیس آموزش و پرورش و مسئولان آموزش و پرورش، رئیس ورزش و جوانان، معصوم زادگان، تارتاران و سمیره پیرزاد در مدرسه غدیر چدرو برگزار شد.

پس از تلاوت قرآن توسط یکی از دانش آموزان، سرود جمهوری اسلامی به صورت زنده توسط ۱۸ دانش آموزان دختر و پسر مدرسه  خوانده شد. همچنین  شعر خوانی دانش‌آموزان بدون استفاده از هیچ وسایل صوتی بخش دیگری از مراسم افتتاحیه بود.

در ادامه برنامه محمدرضا رضایی رئیس آموزش و پرورش با بیان  اینکه یکی از ویژگی‌های المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای این است که منتظر امکانات و تجهیزات و نیروی متخصص نمی‌ماند، توضیح داد: این المپیاد از همین امکانات درون مدرسه و فضا و تجهیزات استفاده می‌کند و تربیت بدنی و بازی‌های سرگرم‌ کننده‌ای که در حوزه ورزش در مدارس وجود دارد را ترویج می‌دهد. این مسئله یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های برنامه امروز است. شادابی، نشاط و سرزندگی و آمادگی یکی از مهم‌ترین ضرورت‌های مدارس ماست با حداقل امکانات و تجهیزات ورزش نشاط و دانش‌آموزان سرزنده‌ای داشته باشیم. ورزش کردن فقط پرورش اندام نیست. ورزش کردن با دانش‌ آموختن ارتباط پیدا می‌کند. برای بنده بسیار جای خوشوقتی است که مجددا توفیق حضور در این مراسم را پیدا کرده و دوره دیگری از المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در این مدرسه به پایان می رسانیم.

سپس دانش‌آموزان با راهنمایی های طیبه نوروزی معلم مدرسه و محبوبه مساح کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش به اجرای حرکات ورزشی فوتبال، حلقه زنی، وسطی و گاری سواری و مسابقه پرتاب توپ در سبد با کمترین امکاناتی که در مدرسه شان بود پرداختند. در پایان به همت مسعود معصوم زادگان و همسرشان سمیره پیرزاد و آموزش و پرورش هدایایی به رسم یادبود و کتاب به دانش آموزان داده شد.  


1 دیدگاه

  1. از انتشار سخنان نماینده لارستان در مجلس شورای اسلامی و دسته گلی که به آب داده اند و در مورد اوز هیچ خواسته ای مطرح نکرده اند و متاسفانه مسبوق به سابقه هم میباشد در پایگاه خبری شما خبری نیست. بهتر است گزارش مذکور تهیه و منعکس نمائید تا مردم اوز نماینده خودرا بهتر بشناسند و اقدام لازم انجام دهند. تاکی باید مردم اوز بیخیال باشند که این نماینده نه تنها تعصبی به مردم حوزه انتخابیش یعنی اوز ندارد بلکه از عدم بیان طرح خواسته های مردم هم ابائی ندارد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد