کلنگ خط انتقال آب مخزن ۲۵۰۰ متر مکعبی فیشور به زمین زده شد

گلنک خط انتقال آب مخزن فیشور با حضور فرماندار، رئیس دادگستری، بخشدار مرکزی و دیگر مسئولان ادارات به زمین زده شد.


به گزارش پسین اوز، در عصر روز شنبه مورخه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ و در ایام دهه مبارک فجر، کلنگ خط انتقال آب مخزن ۲۵۰۰ متر مکعبی فیشور که ساخت مخزن آن به پایان رسیده است با حضور مسئولان به زمین زده شد.
تیمور جوکار نماینده بانی خیر مخزن گفت: طبق تفاهم نامه ای که یک سال قبل بین خیر و آبفا منعقد کردید کلنگ زنی مخزن ۲۵۰۰مترمکعبی فیشور شروع شده و تا یک ماه دیگ تعهدات خیر نسبت به آبفا تمام است. یکی از مفادی که آبفا در تعهدنامه تعهد داده بود که باید عملیاتی می کرد کلنگ زنی خط انتقال آب بود که به الحمداله عملیاتی شد و امیدواریم که به زودی زود به بهره برداری برسد.  همچنین با حمایت های فرماندار و بخشدار مرکزی توانستیم تعهدات مضاعفی از دولت بگیریم.


جوکار در ادامه گفت: بعضی از دوستان در مورد محل ساخت مخزن می پرسند که جا دارد اینجا عرض کنم که جانمایی این مخزن طبق نظر کارشناسان آبفا در نظر گرفته شده است و از نظر ارتفاعی این مکان ۲۰ متر از مخزن قبلی بالاتر است. که باعث فشار بیشتر آب می شود. این مخزن تمام فیشور را آبرسانی خواهد کرد.
وی در ادامه افزود: خواهشی که داریم این است که این تفاهم نامه زودتر به سرانجام برسد تا باعث دلسردی خیر نشود.
فرماندار نیز ضمن تقدیر و تشکر و تبریک ایام الله دهه مبارک فجر از تمامی خیرین سپاسگزاری کرد.


انسیه گلابی بخشدار مرکزی نیز گفت: ما در ۱۰ بند تفاهم نامه منعقد گردید از جمله از مدارخارج کردن شبکه های موازی، تعویض شبکه فرسوده، وارد مدار کردن یک مخزن ۷۰۰ متر مکعبی و… که تا الان انجام شده و در حدود ۲۰ کیلومتر شبکه تعویض فرسوده روستا که در دست اقدام است.  تعهدات اساسی خط انتقال به مبلغ ۹ میلیارد تومان که در حال کلنگ زنی هستیم و جانمایی مخزنی تعهد دولتی که متقابلاً دولت باید بسازد.


زندوی رئیس دادگستری نیز ضمن تاکید بر این موضوع از عطوفت رئیس آبفا خواستند که طبق زمان بندی کارها پیش رود تا خیر اگر بخواهد در آینده اقدام های دیگری انجام دهد مطمئن باشد که دولت تکلیف خود را انجام خواهد داد.


1 دیدگاه

  1. شهروند اوز. دوستدار فیشور

    خدا خیر و برکت به خیران. وبزرگواران بدهد که ما هر چه داریم. از همت این خیران عزیز. است. با سپاس از مردم خوب. فیشور

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد