گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر

بزرگداشت سالروز حماسه فتح خرمشهر و خفط ارزش های دفاع مقدس با حضور مسئولان و مردم توسط پایگاه مقاومت خاتم الانبیاء(ص) بیمارستان امیدوار اوز و همکاری حوزه مقاومت بسیج سپاه اوز در سالن اجتماعات بیمارستان امیدوار اوز برگزار شد.

پس از تلاوت قرآن توسط یعقوب فقیهی و پخش سرود جمهوری اسلامی، دکتر عنایت عاقل رئیس بیمارستان ضمن در این مراسم ضمن خوش آمدگویی، سوم خرداد و حماسه فتح خرمشهر را که آینه تمام نمای تاریخ دفاع مقدس و جهاد آگاهانه و شجاعت ملت ایران و روزی که مردان بی منت و رزمندگان اسلام  سینه سپرکردند تاذره ای از خاک وطن بدست دشمن متجاوز نیفتد را گرامی داشت.

سرگرد امیر جاهد فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان در مراسم بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت:

این عملیات غرورو آفرین هم اکنون به عنوان نماد ایستادگی و مقاومت در تقویم جمهوری اسلامی ایران ثبت شده است. طراحی که دشمن بعثی برای کشور جمهوری اسلامی ایران انجام داده بود و یاوه‌گویی‌های صدام با دفاع مقدس ملت شریف ایران روبرو شد و رژیم بعث عراق با حمایت‌های فراوانی که داشت نتوانست ذره‌ای از خاک ایران جدا کند و در این جنگ ناکام ماند. دشمن حتی به ذهنش هم خطور نمی کرد که رزمندگان ما بتوانند خرمشهر را دوباره پس بگیرند امام راحل فرمودند: خرمشهر را خدا آزاد کرد و هر وقت که به خداوند متعال توکل کردیم، همدل، همزبان و موفق بوده، این موضوع را در هشت سال دفاع مقدس مشاهده کردیم. و آمریکا فقط می خواهد نظام را از بین ببرد و انژی هسته و دیگر مسائل نیز بهانه است. هجمه عظیم جنگ با همدلی و همراهی نیروی های نظامی باعث شد که توان دفاعی کشور ذره‌ای کم نشود و نشان از عزم جزم نیروهای نظامی ایران اسلامی برای حفظ از کشور بود.

امروز محاصره اقتصادی در پیش است، هیچ مسئولی نباید به دنبال مسائل شخصی خود در دوران مسئولیت باشد، باید همه به فکر ارتقای نظام مقدس اسلامی ایران باشیم.

در پایان با پخش چند کلیپ، از خدایار شجاعی، فرهاد رنجبر، محمدشریف بیضائی، خمیده و زرنگار از کارکنان بسیجی بیمارستان تجلیل شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد