انهدام باند سارقان در اوز/ کشف ۵ میلیارد ریال اموال مسروقه از سارقان

گروه استان ها- فارس- فرمانده انتظامی شهرستان اوز از شناسایی و دستگیری اعضای ۲ باند سارقان حرفه‌ای و اعتراف آنها به ۸۰ فقره سرقت خبر داد.

 سرهنگ هادی محمدیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت آیفون از درب های منازل، لوازم خانگی و مصالح ساختمانی در سطح شهرستان اوز، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و تلاش‌های شبانه‌روزی مأموران انتظامی، در نهایت دو باند سارقان حرفه‌ای در این خصوص شناسایی و اعضای این باند ها که ۴ نفر بودند، ضمن هماهنگی با مقام قضائی طی چند عملیات جداگانه در مخفی گاهشان دستگیر شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان اوز گفت: در بازرسی از مخفیگاه این سارقان، اموال مسروقه ای شامل ۶۲ عدد آیفون تصویری و بیش از ۲۰۰ قلم انواع لوازم ساختمانی و لوازم خانگی کشف شد.

سرهنگ محمدیان با اشاره به اینکه ارزش اموال مسروقه کشف شده ۵ میلیارد ریال برآورد شده است افزود: سارقان در تحقیقات تکمیلی پلیس، به ۸۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان اوز با بیان اینکه سرعت عمل کارکنان نیروی انتظامی در شهرستان اوز رضایتمندی مردم و مسئولان و تقدیر و تشکر آنان از پلیس را به همراه داشته است، تصریح کرد: کارکنان نیروی انتظامی به صورت شبانه‌روزی در جهت ارتقاء نظم و امنیت در سطح جامعه تلاش می‌کنند و از شهروندان انتظار داریم که اخبار و اطلاعات خود پیرامون فعالیت افراد مخل نظم و امنیت را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


1 دیدگاه

  1. از نیروی انتظامی متشکریم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد