فرماندار اوز: رسانه های اوز مبنای توسعه و رکن چهارم دموکراسی باشند

فرماندار اوز: رسانه های اوز مبنای توسعه و رکن چهارم دموکراسی باشند

به گزارش پسین اوز، نشست مدیران رسانه های شهرستان اوز(رشا) به اتفاق مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با فرماندار شهرستان اوز برگزار شد. فرماندار ضمن تبریک ماه مبارک رمضان گفت: امیدوارم سال جدید سال توسعه و پیشرفت شهرستان باشد. برای پیشرفت و توسعه شهرستان به ابزار و امکانات نیاز است. نیکوکاران، سرمایه گذاران، مردم، رسانه ها و امکانات طبیعی می تواند ما را در این راه یاری دهد.

علی اصغر علی پور با بیان این که فرماندار شهرستان نوپای اوز برای من مایه افتخار است گفت: رسانه های مکتوب و مجازی در این شهرستان رسالت خود را به خوبی انجام داره و نه تنها من بلکه مجموعه مدیران شهرستان و استان از عملکرد رسانه های اوز رضایت دارند.

بالاترین مقام مسئول شهرستان اوز اظهار داشت: رسالت مطبوعات مشخص  و از ارکان دموکراسی است. رسانه ها زبان گویای مردم هستند و رسانه های اوز به روز، صادق و سریع هستند و شخصا از اصحاب رسانه سپاسگزرای می کنم. بسیاری از مسئولان و فرمانداران سایر شهرستان ها و حتی سایر استان ها زنگ می زنند و اقدامات مسئولان اوز را که از طریق رسانه های اوز منتشر شده است یادآوری می کنند و این نشان از گستردگی و فعالیت های فرهنگی شهرستان است. بطور مثال فتونیوز پسین اوز که با خبر کوتاه مصور اطلاع رسانی می شود مورد تمجید بسیاری از مسئولان است.

فرماندار در ادامه سخنانش اظهار داشت: اگر قانون و چهارچوب نظام رعایت شود هیچ مقامی نمی تواند مانع شود. وی در پایان گفت:

۱-امسال به پیشنهاد خودتان روز خبرنگار را متفاوت برگزار می کنیم. ۲-مدیران ادارات موظفند در نشست مطبوعاتی و به پرسش های شما پاسخ گویند و اگر مدیری امتناع ورزید به فرمانداری معرفی شود. ۳-تبلیغ برای مشارکت در انتخابات از وظیفه اصلی رسانه هاست و انتظار است در این مورد کوشا باشید. ۴-یک شخصیت برجسته فرهنگی و رسانه ای با هماهنگی اداره ارشاد برای روز خبرنگار دعوت شود. ۵-با حمایت رسانه ها سعی شود زیرساخت های فرهنگی را آماده و بستر لازم برای فعالیت های فرهنگی آماده شود.

قبل از سخنان فرماندار، فروغ هاشمی مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، احمد خضری مدیر پسین اوز، شریف بازرگانی مدیر سایت خبری موزه مردم شناسی، ابراهیم احمدی مدیر پیام اوزو عبدالعزیز خضری مدیر با پیام دانش در رابطه با رسانه، مشکلات و کمبودها صحبت کردند.

در پایان جلسه درخواست کتبی مدیران رسانه در ۵ بند به فرماندار تحویل گردید. در این جلسه عبدالرحیم نوروزی خبرنگار و عکاس پیام اوز، حمیرا نامدار و مریم سمیعی خبرنگار، طراح و عکاسان پسین اوز و محمد رفیع راوند از اعضای سایت خبری موزه حضور داشتند.


1 دیدگاه

  1. تقاضا. از مصوبات. اوز

    اخبار. شهرستان اوز. در. صداوسیمای فارس. بازتاب. کافی. ندارد علت آن هم. نداشتن خبر نگار صداوسیمای. در شهرستان اوز. است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد