بخش دیالیز بیمارستان اوز به پنج تخت تمام اتوماتیک مجهزشد

به همت بلند خانواده مرحوم حاج عبدالله زمین پیما تعداد ۵ عدد تخت تمام اتوماتیک به بیمارستان امیدوار اوز اهداشد، به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان و به نقل از علمدار مدیر بیمارستان امیدوار اوز ۵ عدد تخت بیمار دیالیزی که مجهز به آخرین متدهای بیمارستانی است به ارزش یک میلیارد ودویست وشصت وچهار میلیون ریال توسط موسسه خیریه بیمارستان خریداری و به زودی به بیمارستان اوز تحویل داده خواهدشد.
بر پایه این خبر ، با پیگیری های اعضای انجمن نواندیشان اوز که در موسسه خیریه بیمارستان فعالیت دارند و با موافقت خانواده مرحوم حاج عبدالله زمین پیما و مساعدت و همکاری خالداحمدپور این ۵ تخت خریداری و به بیمارستان امیدوار اهدا خواهد شد.
گفتنی است موسسه خیریه بیمارستان امیدوار اوز از بدو فعالیت خود کارهای بزرگی در حوزه بهداشت و سلامت بیمارستان انجام داده است و در حال حاضر برنامه های متعددی برای توسعه و تعالی بیمارستان دردست اجرا دارد .
آجی مزرعی عضو ارشد موسسه خیریه بیمارستان امیدوار اوز در حاشیه نشست اعضای موسسه خیریه بیمارستان به خبرنگارپسین اوز گفت : قوی ترین انسان ها در این دنیا کسانی اند که در حوزه سلامت جامعه کار خیر می کنند ، وی بیمارستان اوز را یکی از قدیمی ترین بیمارستان های محل دانست که از بدو تاسیس با همت خیرین در خدمت حوزه سلامت مردم منطقه بوده است .


1 دیدگاه

  1. همشهری از بندر

    خدا خیر وبرکت به خانواده زمین پیما بدهند ما اوزیها هر چه داریم از همت خیران بزرگوار است دولت وفرمانداری اوز هرچه زودتر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان اوز را مستقر نمایند تا کمک بیشتری به کل بهداشتودرمان وبیمارستان اوز شود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد