بزرگداشت مرحوم عبداله هاشم پور در سالن اجتماعات بیمارستان اوز برگزار شد

علی تیرزن: به همت اداره ورزش و جوانان اوز و با حضور جمع کثیری از علاقمندان به ورزش و معتمدین و مسئولین منطقه، یاد و خاطره عبداله هاشم پور گرامی داشته شد.


این مراسم که در سالن اجتماعات بیمارستان امیدوار اوز برگزار شد پس از تلاوت قرآن سید یوسف حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان اوز به حاضرین خیر مقدم گفت و از عبداله هاشم پور به خاطر زحمات و تلاش های بی دریغ وی در ترویج و توسعه ورزش در قالب باشگاه اوز جوان به نیکی یاد کرد و گفت: شادروان عبداله هاشم پور در طول حیات خود جوانان بی شماری را به جامعه ورزش و فوتبال شهر معرفی نمود و حاصل چندین دهه فعالیت در عرصه فوتبال را مقام و عناوین های برتری دانست که امروزه به عنوان افتخارات باشگاه اوز جوان در معرض دید عموم قرار دارد.


در ادامه علی تیرزن یکی از اعضای قدیمی باشگاه اوز جوان روند شکل گیری این باشگاه را برای حاضرین تشریح نمود و انتخاب نام اوز جوان را برگرفته از نام باشگاه تهران جوان دانست وی از خدمات عبدالغفور نامدار و عبداله هاشم پور در شکل دهی و تاسیس باشگاه اوز جوان به نیکی یاد کرد.
ابراهیم احمدی سردبیر نشریه پیام اوز نیز عبداله هاشم پور را چهره ماندگار ورزش اوز دانست و گفت: شورا و کمیسیون فرهنگی و اجتماعی این نهاد مردمی باید از چهره های ماندگار منطقه قبل از وفات آنها تجلیل به عمل آورد و نیکوتر خواهد بود اگر در زمان حیات از چهره های شاخص شهر و بخش قدردانی به عمل آید.
در این همایش شیخ صالح انصاری مدیر مجتمع علوم دینی امام شافعی نیز گفت: آدمی برای خدمت به جامعه خود باید دارای دو صفت بصیرت و اراده قوی باشد تا بتواند فردی مفید برای شهر و منطقه خود باشد که مرحوم عبداله هاشم پور با شناختی که همه در او سراغ داشتم دارای این دو ویژگی برجسته انسانی بود.


پخش کلیپ ورزشی و یادمان عبداله هاشم پور و قرائت بیانیه شورای اسلامی استان به مناسبت درگذشت مرحوم عبداله هاشم پور و قرائت اشعاری در وصف آن مرحوم توسط محمدعلی امیری و محمدرفیع نامی از دیگر برنامه های این بزرگداشت ورزشی بود.
همچنین در این مراسم نونهالان و نوجوانان مدرسه فوتبال اوز جوان در نظم خاصی با لباس ورزشی با اهدای شاخه های گل به مقام شادروان عبداله هاشم پور ادای احترام کردند.
شایان ذکر است در این همایش علاوه بر حضور پیشکسوتان و علاقمندان ورزش شهر و روستاهای تابعه و مسئولین جمعی از معتمدین و مسئولین شهرهای گراش و بنارویه به نمایندگی از جامعه ورزشی خود در این مراسم حضور داشتند.


پایان بخش این نکوداشت اهدای لوح یادبود به خانواده هاشم پور و باشگاه اوز جوان از طرف اداره ورزش و جوانان اوز و بنارویه بود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد