پژوهشسرای بدری در استان اول شد

افتخاری دیگر برای منطقه اوز رقم خورد کسب مقام اول پژوهش سرای  برتر استانی در سال تحصیلی ۹۶_۹۵

در همایش تجلیل از مدیران پژوهش سراهای برتر استانی سال ۹۶_۹۵ که در شیراز برگزار شد ، پژوهش سرای بدری اوز مقام اول پژوهش سراهای جدیدالتاسیس استانی را کسب کرد.

در این همایش که با حضور دکتر اسماعیلی معاون اداره کل اموزش و پرورش استان فارس، دکتر حیدری مدیریت تکنولوژی  اداره کل، فیاض پور  مشاور مدیر کل، مهندس کریمیان کارشناس کل پژوهش سراهای استان و دیگران مسئولان اداره کل و جمعی از روسای ادارات اموزش و پرورش مناطق استان و مدیران پژوهش سراهای استان برگزار شد از محمدرضا رضایی رئیس اداره آموزش و پرورش اوز و ایراندخت صدیقی بعنوان مدیر برتر پژوهش سراهای جدیدالتاسیس استان فارس تقدیر و تشکر گردید.

در این جلسه ایراندخت صدیقی عضو شورای پژوهش سراهای استان فارس به نیابت از پژوهش سراهای جدیدالتاسیس به ایراد سخنرانی پرداخت.ایشان ضمن اشاره به مشکلات و مسائل پژوهش سراهای جدیدالتاسیس خواهان همکاری و توجه هرچه بیشتر سازمان به این پژوهش سراها شد.

پسین اوز: این موفقیت را به آقای رضائی رئیس اداره و خانم صدیقی مدیر پژوهشسرا تبریک می گوئیم.


1 دیدگاه

  1. تاکنون در طی سال قبل زیاد از این پوهش سرا اسم برده شده اما از مطالب و موضوعات پژوهشی تاکنون مردم خبر ندارند و در رسانه های محلی منعکس نشده و نمیشود .اگر امکان دارد در مورد موضوعات پژوهشی و نتایج بدست آمده در اختیار رسانه های محلی به آگاهی مردم علاقمند رسانده شود تا احساس شعف و خوشحالی بیشتر از این موفقیت نصیب مردم بشود و در صورت لزوم از نتایج بدست آمده مردم یا سایر افراد ذینفع بهره ببرند و یا بکار بندند. ضمنا سایر پژوهشسراها که در سایر رده ها قرار گرفته اند هم نیز معرفی شوند. لطفا این سوال به اطلاع خانم صدیقی مطرح فرمائید تا پاسخ و توضیحات لازم ارائه نمایند . اینگونه نباشد که سوالات خوانندگان بدون جواب گذاشته شود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد