شرکت تولیدی نورتون رفعتی افتتاح شد 

شرکت تولیدی نورتون در بخش خصوصی با مدیریت عماد رفعتی به بهره برداری رسید.

به گزارش پسین اوز، طرح بخش خصوصی شرکت تولیدی نورتون کمپرس باد و دستگاه جوش، چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ با هزینه ای بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان و اشتغال زایی برای ۱۰ نفر فعالیت خود را آغاز کرد.

ابراهیم ماهوری رییس اداره صمت شهرستان اوز، ضمن تبریک به مناسبت دهه فجر گفت: این طرح تولیدی که افتتاح می شود توسط شرکت مهندسی نورتون به مدیریت عماد رفعتی با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۸میلیارد تومان می باشد؛ که تولید کننده کمپرسور باد در ابعاد مختلف و عمق ساخت این دستگاه توسط مجری بالای ۸۰ درصد است. در این واحد تولید دستگاه موتور جوش نیز مونتاژ می شود. تعداد اشتغال مستقیم ۱۰نفر می باشد که با توسعه این طرح افزایش خواهد یافت.

 وی اظهار داشت: از تمامی افراد توانمند شهرستان که توانایی سرمایه گذاری و دغدغه پیشرفت و توسعه شهرستان را دارند تقاضا داریم که با حضور در شهرستان نسبت به این مهم اقدام کنند. اداره صمت شهرستان همواره در کنار  آنها خواهد بود چراکه توسعه و پیشرفت شهرستان در گرو ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری در حوزه صنعت خواهد بود.

وی نیز از مشکلات واحد های صنعتی اوز منجمله این طرح را کمبود سرمایه در گردش و نبود زیرساخت ها از جمله مشکلات شهرک صنعتی اوز عنوان نمود؛ و از فرماندار شهرستان نیز به جهت حمایت از تولید و صنعتگران تقدیر نمودند.

 


2 دیدگاه

  1. آفرین به این جوانان پرتلاش اوزی

  2. توصیه ای داشتم اینکه طبق فیلمی که از ایشان پخش شده بود محل ساخت روی دستگاه ننوشته بودند معمولا هر چیزی ساخته میشه ادرس محل تولیدش روی اون میزنن هم برای طبلیغات هم حداقل یه ادرس برای کسی که بخواد سفارش بگیره…..ممنون

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد