مد‌‌‌‌‌یرکل د‌‌‌‌‌فتر امور بانوان و خانواد‌‌‌‌‌ه استاند‌‌‌‌‌اری فارس در اوز  

به گزارش پسین اوز،  دکترمعصومه د‌‌‌‌‌ستغیب مد‌‌‌‌‌یرکل د‌‌‌‌‌فتر امور بانوان و خانواد‌‌‌‌‌ه استاند‌‌‌‌‌اری فارس، به همراه جمعی از بانوان مسئول  استان فارس خانم ها آسیان سازمان تبلیغات، شیرآبی کمیته امداد، قریشی معاون بانوان تربیت بدنی و مشاور اداره کل ورزش و جوانان، کاووسی سازمان جهاد کشاورزی، امیری اداره کار، ابراهیمی دفتر بانوان  و جمعی از بانوان لارستان در جمع بانوان توانمند و اشتغالزای  بخش اوز در بخشداری حضور یافتند.

 

در این نشست که با حضور بخشدار، رئیس آموزش و پرورش و جمعی بانوان توانمند شهر که به همت کمیته امور بانوان بخشداری ترتیب داده شده بود در ابتدای جلسه بخشدار ضمن عرض خوش آمد گویی افزود: در این مدت چند سالی که در این منطقه هستم شما اولین مشاور استانداری هستید که به بخش اوز آمده اید و امید است موجب خیر و برکت باشید. در ادامه فروغ هاشمی رئیس اداره ارشاد اسلامی و فریبا صالحی رئیس شورا و قدریه غیاثی مسئول کمیته امور بانوان بخشداری به معرفی فعالیت بانوان  توانمند در زمینه اشتغال در شهر اوز  پرداختند و خانم ها: طیبه نامی، مژگان شفائی، طیبه جباری، پروین دادستان، فایزه طیوری، فرزانه نورافشان، حمیرا نامدار، نازنین حبیبی، فاطمه گل حقیقت،  ثریا کمال، سعیدیان، فوزیه زارع، الهام صمدانی و فوزیه براهیمی در مورد فعالیت ها و توانمندی های خود توضیحاتی ارائه دادند.

سپس دکتر سیده معصومه دستغیب ضمن تبریک دهه مبارک فجر ابراز خرسندی کردندو افزود: امروز توانسته ایم در جمع بانوان  فهیم و پرتلاش شهر اوز باشیم و با توانمندی های آنان آشنا شویم. هر جا که می رویم بیشتر  با نقاط منفی آشنا می شویم و کمتر از نقاط مثبت صحبت می شود. ولی اینجا یکی از منحصر ترین جلساتی است  که افرادی در این جا مشغول به کار هستند که بیشتر نقاط مثبت خود را معرفی می کنند و من این را به شما تبریک می گویم و انرژی خاص گرفتم که اوز مردمانی فرهنگی و زنانی پرتلاش دارد.    

سرمایه گذاری در جهت رواج فرهنگ کتابخوانی در کودکان ارزشمند است.  فرهنگ سازی  کودکان در حوزه کتاب و کتابخوانی بسیار تأثیرگذار است که در اوز این کار از پایه و همراه با خانواده انجام می پذیرد بسیار حایز اهمیت است.

این هیات همراه از مرکز های اشتغالزایی: تولیدی زنان کارآفرین، مرکز مشارکت زنان همیار حضرت زینب(ص)، موزه مردم شناسی، کتابخانه بانو، دفتر نشریه پسین اوز، نمایشگاه صنایع دستی و مواد غذایی، کتابخانه عمومی اندیشه اوز بازدید کردند.   

 


2 دیدگاه

  1. زنان توانمند خسته نباشید ، لطفا بنویسید دستاورد این بازدید چه بود؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد