پرسش و پاسخ ادارات و ارگان های شهر اوز

به همت ستاد برگزاری دهه فجر ۱۶ بهمن ۹۶ جلسه پرسش و پاسخ ادارات و ارگان های شهر اوز با مردم  در تالار فردوسی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

جلسه پس از تلاوت آیاتی چند از کلام اله مجید  و سخنرانی  محمد حسین آتش فراز بخشدار ضمن تشکر از حضور مسئولین و شهروندان و تبریک ایام دهه فجر، جلسه با معرفی مسئولین رسما اعلام گردید.

 مسئولین این  جلسه پرسش و پاسخ : بخشدار، شهردار، روسای شورای اسلامی شهر، آموزش و پرورش،  هلال احمر، ارشاد، بهزیستی، آبفا، برق، گاز، دارایی، شورای حل اختلاف، اوقاف، راه و شهرسازی و اتاق اصناف بودند. 

در این جلسه که حدود ۱۲۰ نفر از شهروندان حضور داشتند، بیش از ۲۰۰ سوال به صورت کتبی با مسئولین در میان گذاشته و مسئولین هر یک از دستگاه ها به سوالات مطرح شده از سوی حاضرین در جلسه مرتبط با حوزه فعالیت خود پاسخ دادند. در این مدت دو ساعت نیم  به ۷۵ پرسش پاسخ داده شد. بیشترین سوال مربوط به شورا و شهرداری و کمترین سوال بهزیستی با یک سوال بود. 

احمد خضری مدیر مسئول پیسن اوز، ابراهیم احمدی مدیر مسئول پیام اوز،  مهدی هاشمی و ثریاکمال از کارکنان بخشداری به عنوان هیئت نظارت  سوالات را طبقه بندی و تفکیک کردند. حسین زمانی مجری این مراسم بود و نورالدین صمدانی و ایوب باقری با این گروه همکاری کردند.


1 دیدگاه

  1. سپاس خبر مختصر ومفید بود ولى گویا مسائل شورا شفاف مطرح شده است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد