مسابقه بزرگ کتاب  در اوز برگزار شد

در اولین روز از هفته کتاب و کتابخوانی مسابقه بزرگ کتاب با ابتکار انجمن دوستداران بهداشت و محیط زیست اوز و با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی اوز، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیرخانه پایتخت کتاب و شورای اسلامی شهر امروز ۲۴ آبان ماه ۹۷ در دانشگاه آزاد اسلامی با شرکت ۱۷۱ نفر از شهروندان برگزار شد.

در برگزاری این مسابقه همه مسئولین و دو تن از خیرین آقایان منصور فقیهی نژاد و شیخ عبدالقادر فقیهی و دیگر معتمدان با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز نیز باعث دلگرمی بیشتر شهروندان و اهمیت دادن به این چنین مراسمی شدند.

این مسابقه بزرگ که از کتاب اصول شهروندی در فرهنگ ایرانی  شامل: ۳۳ مورد سوال تستی و ۴ مورد سوال تشریحی بود که شرکت کنندگاه با شرکت به این سوالات توانایی های خود را محک زدند. اسامی برندگان این مسابقه  بزرگ تا روز شنبه اعلام خواهد شد: نفر اول ۳۰۰ هزار تومان، نفر دوم ۲۰۰ هزار تومان، نفر سوم ۱۰۰ هزار تومان و نفرات چهارم تا دهم ۵۰ هزار تومان همراه نفرات برتر اول تا دهم یک جلد کتاب و  به هر خانواده که بیش از یک شرکت کننده داشته باشند به ازای هر نفر یک بلیط سینما رایگان داده خواهد شد.

در پایان این مسابقه نیز اعلام شد از طرف مسعود کراماتی شهردار اوز هزینه کتاب  به تمامی شرکت کنندگانی که حضور که در این مسابقه بزرگ شرکت داشته اند باز پرداخت خواهد شد.  


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد