جلسه هماهنگی برنامه های هفته وحدت برگزار شد

به گزارش پسین اوز، به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت با حضور مسئولین ادارات در مجتمع علوم دینی امام شافعی اوز پیرامون برگزاری مراسم هفته وحدت تصمیم گیری و برنامه ریزی شد.

در این جلسه ابتدا آتش فراز بخشدار اظهار داشت: مراسم گرامیداشت میلاد نبی اکرم (ص) و هفته وحدت در اوز از ۱۲ ربیع الاول آغاز می شود و ۱۷ ربیع الاول با شرکت در مراسم در شهر لار خاتمه می یابد. وی به کیفیت و کمیت برنامه های این هفته و  برگزاری خوب و در شان شهر و هماهنگ بودن ارگانها که همچون هر سال زبانزد منطقه بوده است، توجه کافی به برنامه های مناسب برای این هفته تاکید نمود.

عبدالعزیز قاضی زاده امام جمعه اوز در این جلسه با بیان اینکه هفته وحدت سبب می شود همه مسلمانان با تکیه بر اشتراکات دینی خود از تفرقه و پراکندگی به دور بمانند گفت: نبی مکرم اسلام(ص) منادی و مظهر وحدت مسلمانان است و یکی از تاکیدات مهم دین مبین اسلام پرهیز از تفرقه و حفظ انسجام و یکپارچگی میان مسلمانان است، زیرا که وحدت و انسجام مسلمین موجب عزت و عظمت اسلام و مسلمین است.

شیخ صالح انصاری مدیر مجتمع دینی فرهنگی امام شافعی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته وحدت، سالروز میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) و هفته بسیج که با این ایام مصادف است و تشکر از حضور مسئولین ادارات گفت: رسول اکرم (ص) پیامبر نور و رحمت است. پیامبر اسلام (ص) به عنوان مهمترین نماد وحدت بین مسلمانان مطرح بوده  و ما بایستی حول محور این نعمت ارزشمند به گونه ای عمل کنیم تا اتحاد ووهمبستگی مان روز به روز تقویت شود. در برگزاری هرچه با شکوه‌تر برنامه‌های هفته وحدت باید خود و کل مردم مشارکت داشته باشند.

در این جلسه که به منظور ایجاد هماهنگی و برگزاری هفته وحدت تشکیل شده بود مدیران دستگاه های اجرایی، برای برگزاری هر چه باشکوه تر  این برنامه نظرات خود را اعلام  و برای اجرایی آن اعلام آمادگی کردند. برنامه های: آذین بندی شهر، مولودخوانی و سخنرانی، دعوت نامه ها، نصب بنر، ایجاد امنیت و پذیرایی در مراسم برنامه ریزی شد.

مقرر گردید مراسم باشکوه هفته وحدت در ساعت ۹ تا ۱۱ صبح سه شنبه ۲۹ آبان برابر با ۱۲ ربیع الاول در مسجد جامع مصلی اوز با شرکت اقشار مختلف مردم شهرهای جنوب فارس، روحانیون و مسئولان برگزار شود.

در پایان یک هیات هماهنگی و اجرایی  برای اجرای این برنامه و سال ها آتی نیز تشکیل شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد