پایان دومین جشنواره مطبوعات در لار

به گزارش پسین اوز، و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس دومین جشنواره مطبوعات فارس در لار در روز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۷ پایان یافت. سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در مراسم پایانی گفت: توسعه اقتصادی در گروه توسعه و ارتباطات و اطلاعات است و در حال حاضر تبادل اطلاعات جهان را به دهکده ای کوچک تبدیل کرده است.

غلامرضا یوسفی نژاد افزود: هدف از برگزاری جشنواره، گامی برای ارزش نهادن به کار اطلاع رسانی است. در این مراسم حسنی فرماندار ویژه لارستان نیز گفت: لارستان الگویی برای سایر مناطق است چون فرهنگ و رسانه در این شهرستان دارای اهمیت است. سیدعلی اصغر رفعت حقیقی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان علت وقفه در اجرای جشنواره مطبوعات را مشکلات مالی ذکر کرد. وی نخستین جشنواره را در سال ۹۴ به میزبانی لار نام برد و گفت: دبیرخانه دائمی در لار است. رفعت حقیقی از انتقال خود به تهران خبر داد و اظهار داشت: در تهران در سمت مسئول کانون های فرهنگی و هنری مساجد خدمت خواهم کرد. وی از اهالی مطبوعات و هنرمندان حلالیت طلبید.

تقدیر از خدمات محمدتقی زرین چنگ قائم مقام روزنامه خبر جنوب از دیگر برنامه های این جشنواره بود. اسامی نفرات برگزیده به شرح زیر اعلام شد. ۱-مقاله و یادداشت: نفر اول احسان اکبرپور از روزنامه افسانه، نفر دوم امین رجبی از روزنامه نی ریزان، نفر سوم محمدرضا نسب عبدالهی از پایگاه خبری آباده. ۲-عکس: نفر اول امید منوچهری از روزنامه افسانه در این بخش اثری دیگری برگزیده نشد. ۳-صفحه آرائی: نفر اول دانیال طهماسبی از روزنامه افسانه۴-تیتر: نفر اول سید عنایت الدین ملک حسینی از خبر جنوب نفر دوم مریم مرادی از روزنامه افسانه، نفر سوم لیلا غضنفری از سبحان۵-گزارش: نفر اول احسان اکبرپور از افسانه نفر دوم حاجیه جعفر زاده از خبر جنوب نفر سوم محمد جلالی از نی ریزان. ۶-مصاحبه: نفر اول لیلا اکبرزاده از افسانه نفر دوم حسین دهقان از افسانه نفر سوم هادی صدیقی از پیام اوز ۷-بخش ویژه اقتصاد مقاومتی: نفر اول زهرا ضمیری از افسانه و اسماعیل عسلی از عصر مردم شاسته تقدیر شد. ۸-دفاع مقدس: نفر اول شهرام ذاکری فرد از خبر جنوب و لیلا رحمان ستایس از سبحان شایسته تقدیر شد. ۹-بحران آب: نفر اول مریم مرادی از افسانه و حمزه خوشرو از صحبت نو شایسته تقدیر شد.

پسین اوز مقام آوری همکار عزیز هادی صدیقی در بخش مصاحبه را تبریک گفته و برای وی و نشریه پیام اوز نیز آرزوی موفقیت دارد. همچنین مقام آوری مقاله بحران آب از همکار فرهنگی آقای حمزه خوشرو کارشناس آموزش متوسطه آموزش و پرورش اوز نیز شادباشد می گوییم. 


1 دیدگاه

  1. از آنجانیکه اوز کاندید پایتخت کتاب را دنبال میکند و چند سال پیگیر این مسئله میباشدانتظار میرود در جشنواره مطبوعات برای مطبوعات و نویسندگانش مقامهای بهتری داشته باشد. با عرض تبریک به آقایان هادی صدیقی و حمزه خوشرو و ارزوی مفقیت بیشتر برای آنها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد