کلنگ زنی قطعه سوم بزرگراه لارستان – بستک

به گزارش پسین اوز، و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان قطعه سوم محور لار بستک به طول ۱۶ کیلومتر و با اعتباری افزون بر ۵۷ میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

این محور که از کیلومتر سه الی ۲۹ بوده حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار مترمربع عملیات خاکبرداری ۵۷۱ هزار مترمربع عملیات خاکریزی انجام می شود. در طول مسیر ۷۵ دستگاه ابنیه فنی ساخته می شود.

در مراسم کلنگ زنی دکتر عنایت اله رحیمی معاون عمرانی استاندار، جلیل حسنی فرماندار ویژه لارستان، دکتر جعفرپور نماینده مردم در مجلس، محمدرضا باقری فرد مدیرکل راه و شهرسازی لارستان و علی اصغر علی پور معاون فرماندار لارستان و جمعی از مسئولان و مردم حضور داشتند.

محور لار- بستک به دلیل اتصال استان فارس به استان هرمزگان یکی از خطوط اصلی و پرترافیک کشور است. با ساخت این محور می توان افزایش ترانزیت کالا و تسهیل در تردد از لارستان به جنوب و بالعکس را شاهد بود و حاصل آن توسعه و رونق اقتصادی و تجاری جنوب است.


1 دیدگاه

  1. در گزارش اشاره شده قطعه سوم بطول ۱۶ کیلومتر کلنگ زنی شد . در ادامه گزارش گفته شده از کیلومتر ۳ تا ۲۹ که تفاضل ایندو عدد میشود ۲۶ کیلومتر که اشتباه میباشد یا مسافت ۲۶ کیلومتر میباشد یا فاصله حدفاصل ۳ تا ۲۹ نمیباشد. در مورد عملیات خاکریزی و خاکبرداری واحد آنها همیشه بر حسب متر مکعب بیان میشود نه متر مربع. گزارش نیاز به اصلاح دارد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد