گرامیداشت هفتمین روز شهادت سردار سلیمانی در کوره مرکز بخش بیدشهر

مراسم گرامیداشت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس عصر یکشنبه ٢٢ دی ماه باحضور اقشار مختلف مردم، علی پور فرماندار، رضائی مدیرآموزش و پرورش، حسین رضوی و ائمه جمعه و جماعت روستاهای بخش بیدشهر و معتمدان شهر اوز و بخش بیدشهر که جلوه ای از اتحاد وهمدلی ملی و مذهبی مردم بود در مسجد شیخ مبارک کوره برگزار شد.

در این مراسم پس از تلاوت قرآن توسط اسحاق تقوی و نادر وخشوری از اعضای شورای اسلامی کوره، حاج عبدالعزیز منصوری امام جمعه کوره عمل جنایتکارانه آمریکا در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی را محکوم کرد و خدمات و دلاوریهای چهل ساله سردار سلیمانی را ستود و برای همه ی امت اسلامی دعای خیر نمود.

شاحسنی بخشداربیدشهر ضمن خوش آمدگویی به میهمانان،اخلاق محوری رااز ویژگی های برجسته سردارسلیمانی برشمرد وازعدم تعلق وی به جناح ها واحزاب سیاسی صحبت نمود.

بخشدار بیدشهر سردارسلیمانی راسرباز ولایت نامید وهمگان رابه تأسی از آن عزیزسفرکرده درحفظ وحدت ودوری از تفرقه وتنش دعوت کرد. وی در پایان همه مردم شهرستان وبخش را به حضور پرشور و بانشاط درانتخابات آتی دعوت کرد وبراصل بی طرفی ورعایت عدالت اعضای هیئت اجرایی وبرگزارکنندگان انتخابات تأکیدکرد.

سرگرد جاهدی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه لارستان شهادت سردار قاسم سلیمانی رابه امت اسلامی تسلیت گفت و اظهار نمود که شهید سردار قاسم سلیمانی سالهای متمادی بدون در نظر گرفتن مذهب یا رنگ یا قومیت در راه خدا مجاهدت کرد و تنها برای رضای خدا انجام وظیفه نمود.وی همچنین کشته شدن تعدادی از هموطنانمان در حادثه هواپیمای مسافربری را به خانواده های ایشان و بازماندگانشان تسلیت گفت و عنوان نمود که این حادثه برای مسولین سپاه و در رأس آن فرمانده کل قوا سخت است و دلمان به درد آمده چون امثال سردار سلیمانی ها و کل نیروهای مسلح عمری پیش مرگ مردم بوده اند و سالهاست برای امنیت ایران از جان مایه میگذارندو اکنون دشمن سعی دارد از نظر روانی فضای یأس و ناامیدی را در کشور بپراکندو فریب خوردگان این جریان را تقویت می کنند.

دراین مراسم خانم بهمنی از معلمین مدرسه پروین اعتصامی، عبدالله تمیز دانش آموز دبیرستان اسدی و خانم ها محمدی و صادقیان از دانش آموزان دبیرستان پروین اعتصامی هر کدام مقالاتی را در وصف سردار شهید قرائت کردند. درپایان محبوبی مجری این برنامه از برگزاری مراسم هفتمین روز شهادت قاسم سلیمانی در کوره و حضور مردم و مسئولین بخش و شهرستان تقدیر و تشکر نمود. این مراسم به محوریت بخشداری بیدشهر و همکاری شورا و دهیاری و پایگاه مقاومت محمد رسول الله کوره برگزار گردید.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد