گشت مشترک بازرسی تعزیرات حکومتی دراوز

به گزارش پسین اوز گشت مشترک بازرسی ادارات صنعت ،معدن وتجارت ، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف لارستان ، کارشناس شبکه بهداشت و درمان با همکاری اتاق اصناف اوز انجام شد ودر بازیداز ۴۰ واحدصنفی در اوز ۱۰ واحد صنفی متخلف شناخته شدندو پرونده واحدهای متخلف در اتاق اصناف اوز توسط قاضی تعزیرات حکومتی لارستان مورد بررسی قرارگرفت و احکام آنها صادر گردید.


در این گشت مشترک تعزیرات حکومتی بخشی از واحدهای صنفی که موردبازید قرار گرفتند به صورت زبانی تذکر داده شد و واحدهای صنفی که تخلفات اقتصادی یا بهداشتی داشتند به اداره تعزیرات حکومتی لارستان معرفی شدند .
در کنار گشت بازرسی تعزیراتی که از این پس با توجه به شهرستان شدن اوز بخشی از برنامه های بازرسی ادارات صنعت ،معدن و تجارت ، تعزیرات لارستان و اتاق اصناف لارستان خواهد بودو امورات مربوط به آن نیز در شهر اوز انجام خواهد شد ، مجتبی شبیری قاضی اداره تعزیرات حکومتی لارستان به اتفاق هیت همراه در اتاق اصناف اوز حضوریافتند و از نزدیک در جریان فعالیت های اتاق اصناف شهرستان اوز قرار گرفتند. قاضی تعزیرات لارستان ضمن بررسی پرونده واحد های صنفی متخلف در نشستی با اعضای هیت رئیسه اتاق اصناف اوز در مورد نظارت بر بازار توسط بازرسان اتاق اصناف تاکید داشت و گفت اداره تعزیرات بیش از اعمال جریمه به نظارت مداوم بر بازار نظر دارد قاضی شبیری همچنین بر تعاملات اجتماعی و آگاه سازی افراد صنفی نسبت به رعایت حقوق مصرف کنندگان و حمایت از کالای ایرانی تاکیدنمودو اظهار داشت به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان و مبارزه با گرانفروشی ، کنترل قیمت ها ، برخورد با تخلفات صنفی و مبارزه با کالای قاچاق و رعایت اصول بهداشتی گشت های مشترک بازرسی و نظارت در شهرستان اوز به صورت مستمر ادامه خواهدداشت .
عبدالله معصوم نژاد رئیس اتاق اصناف اوز نیز در این نشست ضمن تشریح فعالیت های اتاق اصناف اوز از حضور قاضی تعزیرات حکومتی لارستان وهیت همراه به اوز ابراز خرسندی نمود و در ادامه با توجه به شرایط اقتصادی موجود خواستار همکاری و مساعدت اداره تعزیرات با کسبه وبازاریان شهرستان اوز گردید.
درپایان قاضی تعزیرات حکومتی لارستان وهیت همراه ابراز امیدواری نمودند در آینده نزدیک شاهد استقرار اداره صنعت ،معدن و تجارت در شهرستان اوز و بالطبع اداره تعزیرات و فعالیت گسترده اتاق اصناف شهرستان اوز باشیم .
در این نشست علاوه بر رئیس و کارکنان اتاق اصناف اوز علی تیرزن عضو هیت رئیسه اتاق اصناف اوز نیز حضور داشت .
لازم به گفتن است تعزیرات حکومتی یک مرجع اختصاصی است که به تخلفات اقتصادی، صنفی و بهداشتی در زمینه های کم فروشی ، گرانفروشی ، احتکار و مبارزه با قاچاق کالا فعالیت می کند


1 دیدگاه

  1. اوزی از تهران..

    اوز کماکان تابع لار است حالا چه شهرستان ویا چه بخش باشد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد