۲۳ واحد صنعتی در شهرستان اوز

۲۳ واحد صنعتی در شهرستان اوز وجود دارد، که ۱۰ واحد در شهرک صنعتی و ۱۳ واحد در سطح شهرستان فعالیت دارند.

به گزارش پسین اوز، رئیس اداره صمت شهرستان اوز در جمع صنتعگران و سرمایه گذاران واحدهای تولیدی در فرمانداری گفت: از زمان تاسیس اداره صنعت، معدن و تجارت در شهرستان اوز ۱۵ واحد صنعتی تاسیس شده است.

ابراهیم ماهوری افزود: واحدهای فعال صنعتی در شهرک صنعتی اوز ۶ واحد و واحدهای غیرفعال ۴ واحد است که ۱۰ واحد در شهرک صنعتی مجوز تاسیس گرفته اند.

ماهوری با اشاره به این که شهرک صنعتی اوز در رده ۲ قرار دارد اظهار داشت: سعی می شود تا مشکلات این شهرک برطرف و شهرک به صورت فعال بدر آید.

رئیس اداره صمت شهرستان اوز اضافه کرد که تاکنون ۲۳سرمایه گذار در این شهرک با شرکت شهرک های صنعتی فارس قرار داد منعقد کرده اند که طبق این قرارداد بیش از ۷ هکتار زمین به متقاضیان واگذار شده است.

ماهوری در ادامه گفت: شهرک صنعتی شهرستان اوز ۳۶ هکتار مساحت دارد که ۱۸ هکتار اراضی آن صنعتی است و پیش بینی می شود که ۶۰ واحد صنعتی در آن استقرار و برای ۳۰۰ نفر شغل فراهم شود.

شهرک صنعتی اوز در حال حاضر دارای مشکلات ناهمواری زمین و روشنایی است که در صدد برطرف کردن آن هستیم. سرمایه گذاران نیز از عدم همکاری برای ایجاد سرمایه در گردش از طریق تسهیلات ناهمواری زمین هدم همکاری ادارات و عدم روشنایی گلایه داشتند.


1 دیدگاه

  1. خدمت جناب ماهوری

    در زمان فرماندار قبلی بارها از ایجاد شهرک صنعتی دوم در اوز صحبت میشد. اما تاکنون خبری ازین کار ها نیست لطفا دراین باره توضیح دهید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد