جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشکده بهداشت اوز

۱۴ نفر از دانشجویان ورودی سال ۱۳۹۳ جشن دانش آموختگی خویش را طی آئین ویژه ای با حضور دانشجویان، مسئولان، معتمدان و خانواده شان برگزار کردند.

قبل از شروع مراسم اجرای کرنا و تمبلک یعنی موسیقی محلی شور و هیجان خاصی به مجلس می داد. مراسم با قرائت قرآن توسط حسین افشاری و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد و دکتر محمدرضا عرفانی معاون آموزشی دانشکده علوم پزشکی لارستان و رئیس دانشکده بهداشت اوز ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و تقدیر از حضار چند بیت شعر از فردوسی را قرائت کرد. و گفت ۴ سال تعلیم و تربیت دانشجویان مایه افتخار این دانشکده بوده است ما دانشجویان را فراموش نمی  کنیم انتظار است آنان نیز ما را فراموش نکنند. دکتر عرفانی از خیرین و هیات امنا و عبدالرزاق شرافت سپاسگزاری کرد.

حجت الاسلام احمد عدالتی، دکتر نصر قائم مقام دانشکده علوم پزشکی لارستان، محمدحسین آتش فراز بخشدار، محمد محمودی رئیس هیات امناء، زهرا مسعودی نماینده دانشجویان، فارغ التحصیل فائزه حبیبی خواه دانشجو به ترتیب در مورد علم، اخلاق، فرهنگ و دانشجویان، اساتید و رئیس دانشکده بهداشت اوز و هیات امناء و عبدالرزاق شرافت صحبت کردند. در ادامه مراسم از ۴۸ نفر از اساتید و مربیان با اهدای لوح تقدیر سپاسگزاری شد و ۱۴ نفر دانش آموختگان نیز مورد قدردانی قرار گرفتند. دانشجویان نیز از رئیس و اساتید دانشکده قدردانی کردند. در بین برنامه ها چند کلیپ در مورد خاطرات و خداحافظی دانشجویان، دانشکده در گذر زمان و غیره پخش شد و در ساعت ۲۳ از مهمانان با صرف شام پذیرائی شد.


1 دیدگاه

  1. به فارغ التحصیلان تبریک مى گوئیم از خیرین دانشگاه بهداشت هم ممنونیم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد