رقابت پرشور کشتی گیران نونهال و نوجوان در جشنواره کشتی آزاد اوز

پارک نوروز شهر اوز میعادگاه جشنواره کشتی آزاد یادواره کشتی گیر فقید زنده یاد نوید رحیمی زاد بود.

این جشنواره با قرائت قرآن مجید و سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز گردید سپس سید یوسف حسینی ریاست اداره ورزش و جوانان اوز طی سخنانی اعلام کرد برای اولین بار است این مسابقات در فضای باز شهری انجام می گیرد و در این فضا باید امکانات لازم و کافی وجود داشته باشد که امیدواریم در دوره های آینده بتوانیم با امکانات بهتر و بیشتری مسابقات را برگزار نماییم.

سپس ۵۰ کشتی گیر نونهال و نوجوان و آینده ساز حاضر در این جشنواره که از شهرهای اوز، قیروکارزین و لارستان در مسابقات شرکت نموده بودند در میان تشویق حاضرین و خانواده های خود و مسئولین محلی به رقابت پرداختند.

جمع کثیری از علاقمندان و پیشکسوتان ورزش شهر و بخش اوز، شهردار، رئیس شورای اسلامی شهراوز، ریاست دانشگاه آزاد اوز، فرمانده نیروی انتظامی، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه و مسئولین، سایر ادارات دولتی و غیردولتی در این جشنواره حضور داشتند.

مجری و گویندگی مسابقات بر عهده احمد جلیلی و داوری این جشنواره را قهرمان ارزنده کشتی لار داود عسکرپور عهده دار بود. علی رغم کمبودهای که در اولین جشنواره کشتی آزاد در فضای شهری شاهد بودیم. نگهدار جلیلی رئیس هیئت کشتی اوز زحمات بسیاری برای انجام این جشنواره کشیدند.

در پایان از مسابقات به نفرات اول تا سوم هر وزن مدال قهرمانی اهداء شد. شایان ذکر است این مسابقات زیرنظر اداره ورزش و جوانان اوز و هیات کشتی بخش اوز برگزار گردید و نبیل رحیمی زاد به عنوان حمایت کننده مالی جشنواره و همکاری گروه مجازی اتحاد و توسعه بخش اوز بوده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد